Svendborg Brakes

Her er tale om en total re-positioneringsopgave. Svendborg Brakes fik den store overhaling både visuelt og budskabsmæssigt. Nyt logo. Ny visuel identitet. Og så gik de fra at have fokus på produkt og features til at have fokus på kunden og rådgivning. Det var en kæmpe omvæltning og gjorde virksomheden så interessant, at den i dag er blevet opkøbt at Altra Industrial Motion. Svendborg Brakes laver blandt andet gear og bremser til vindmølle- og mineindustrien.

Fazer

Et projekt som desværre aldrig blev mere end fiktivt. Men det gik i korte træk ud på at supplere Fazers catering-ordninger med næring til hjernen også. Hvorfor sidde og glo apatisk ud i luften eller tale om ligegyldigheder, mens man indtager den daglige frokost på jobbet, hvis man kan få et supplement til maden, som giver stof til kreativ dialog og eftertanke.

Sparekassen Faaborg

Sidste opgave for Sparekassen Faaborg – inden den kom til at hedde Sparekassen Fyn – var at introducere en ny filial i Middelfart. Middelfart har jo allerede Middelfart Sparekasse, som lokalt omtales “Sparekassen”. Derfor skabte denne kampagne ekstra meget opmærksomhed. Kampagnen løb over november og december (bare hvis du synes den er lidt julet).

To door

Det kan være svært af være fremme i skoene. Det var To door med deres lever-dagligvarer-direkte-til-hjemmet-når-du-handler-i-vores-webshop-koncept. Faktisk så langt fremme at de ikke rigtigt nåede at komme i gang – heller ikke med denne kampagne. Alligevel har jeg en forkærlighed for det, fordi det er en tekstkampagne. Ja, jeg er måske en alternativ ad’er – men jeg er opdraget til at starte med teksten – og er den stærk i sig selv, er der ikke nogen grund til at forkludre budskabet med et billede også. Det er naturligvis ikke et udtryk for, at jeg springer over hvor gærdet er lavest, men for at jeg starter med at tænke i tekst og derfra genererer billederne.

Velfac

En del af et større oplæg til Velfac med fokus på slutbrugerens oplevelse af vinduet i vores kommunikation til bygherre, montør, etc.